Takže mise splněna, dokonce najeto 1010 km
Chování Sparka se zlepšuje...trochu si zvykám, že nemůžu jet Mohelnický kopec na 4ku nebo 5ku jako s Nubi, ale na 3ku.
Sparka nešetříme, řadí se okolo 3 - 3 500 ot., spíš si podřadíme, než abychom ho šetřili. Spotřeba při první cestě jak popsala Jája se pohybovala myslím tak okolo 7mi litrů. I díky tomu, že jsme se courali do koců za kamiony apod. Zpáteční cesta po dálnici do Mohelnice a z Mohelnice do kopce směr Litomyšl, Vysoké Mýto, Chrudim, Pardubice...spotřeba 6 - 6,5 litrů.
Je sice ještě znát, že motor je syrový a zvyká si, nicméně je to lepší a lepší. Nějaké výrazné zlepšení na finální úroveň a pokles spotřeby je ještě celkem daleko, ale líbí je mi dosavadní průběh
Přehodnotil jsem názor na tu dlouhatánskou anténu, co máme na Sparkovi...nechám jí tam. Její dosah a zachytávání stanic je famózní. O repro nemá cenu mluvit...neví, co tam Chevi dal, ale jsou super....Basy, výšky a rozptyl zvuku je parádní....jen jsem přišel na to, že MP3 seřazené v adresářích rádio prostě nepřehraje a napíše error. Naopak naházené MP3 jen tak na CD přehraje krásně a okamžitě je načte.
Další poznatky mě časem ještě napadnou, dnešní a včerejší cesta byla zatím nejdelší...a jen tak z legrace jsme vyfotili přesně 1 000 km najetých (Je to zobrazeno nad spodním ukazatelem paliva)
